Caught in happynies

Kategori: Kajsa

Jag vet inte om det var solskenet som knackade på fönstret imorse eller lilla prinsessan som väckte mig.
Vilket det en var så kunde jag inte valt ett bättre sätt att vakna på ;-)
Underbara lediga lördag.
Har haft och har fortfarande en lyckorus som pulserar i kroppen!
Ledig helg borde vara obligatoriskt ;P
Vi hade ju iaf sleepover i Eriksberg så det är ju ganska logiskt att det var där vi vakande också, och idag var det fotbollscup för den lilla damen vilket betyder att man måste upp lite tidigare än man kankse helst vill.
Särskillt om mormor & mostrarna är på besök ;-)
Vi följde med som support och stod och lapade sol brevid tjejerna!
- Couldn't ask for more.
Lämnade fotbollscupen och promenerade ner på stadens gator för att lapa lite sol där istället..
Och för att shoppa lite och för att bara kunna glida lite som vi normalt sett aldrig kan göra på lördagarna!
Bara få vara lixom.
Och den här lördagen var det inte så svårt att uppskatta lite ledighet och några timmar på stan UTAN att jobba.
Syster har redan hunnit visa er fångsten så jag visar er det där som hände innan istället ;-)
Det där som jag aldrig kommer att sluta uppsakatta och älska.
Mest av allt!
.
Som ni ser så spleades det pingis i källaren, det åts pizza, kollades på idol, vissa klädde ut sig eller blev utklädda, det kramades och busades och avslutades med fotboll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: