Strunt

Kategori: Kristina

- Heey våra små finissar där ute!!
Hur mår ni?
Vi har tagit lite helg, nej men nästan :)
Torsdagsmys med ost, kex, kladdkaka, 2 sorters glassar, hallon och chips.
Nom nom ;)
Imårrn äre LöningsFredag, den bästa dagen på månaden.
Prövade ett par UR snygga bracker på jobbet idag.
Ett par svarta slender från Tiger i lite 'skinn-look'...
Jag har inte lyckats hitta de perfekta skinnbrallerna än, men de här skulle kunna bota den längtan om man säger så..
Vi får se imårrn.
Syster har godkänt iaf ;)
.
Jag borde så verkligen tvätta håret ikväll men jag ska bara jobba 3 öppna butikstimmar imårrn så det kanske kan få vara lite skitigt..
Imårrn kommer det iaf. vara tryck på jobbet, halva Uppsala kommer köpa sin vinterjacka.
Kind of.
Jag är laddad, will be fun!
Sen ska jag hem och laga middag till världens bästa Mamii & Papii som kommer på Fredagsmys.
- Men va fan ska vi laga?
Det enda vi bestämt är creme brulé i våra nya, små, söta, rosa formar.
- Nooom noom!
Jaja, nu ska återgå till filmen.. Eller hoppa in i en dush. Hmm.
Nu har jag fått prata av mig lite med er iaf. Mest strunt..
- Sleep tight snyggissar <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: