Sällskap

Kategori: Kajsa

Fina Frida har varit här och sällskapat med oss framför teven på eftermiddagen.
She just left.
Vardagen kallar och för henne innebär det tåg mot Nyköpning så man får vara lycklig för dom timmar som ges ;-)
Söndagsmys med smågodis, repriser & skitsnack är ett ganska mysigt sätt att avsluta helgen med ;-)
Men för mig knackar dock inte vardagen på dörren riktigt än!
Ledig imorgon och så fick jag just veta att jag även har en ledig helg som väntar på mig - igen ;P
Känns lyxigt & det är helt klart något jag skulle kunna vänja mig vid ;-)
Nu blir det däremot allt annat än repris - Gustafsson 3 tr.
- Kööör nu för faa-aen!
.
En liten, nyfiken misse som ville undersöka våra påsar och lukta lite på våra skor ;P
Och vi är visserligen inga djurfantaster.
Men inte äns vi kan låta bli att charmas en smula när en liten kattunge stryker sig längs benen och bara vill busa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: