Life worth everything

Kategori: Kristina

- Hey Lovers!
Ledig Freedag, det är ju nästan lika lyxigt som ledig Lördag.
Jag sket i sovmorgopn och tassade upp redan innan 8 imorse.
Dammsög, torkade golv och tvättatde.
När Jossi hade vaknat så gav jag mig ut i sensommarvärmen som håller i sig.
. Powerwalk runt gamlis.
Nästa mission var storhandling.
Vi tog en ny promenad upp till Grämby Centrum för både lunch, shopping och mathandling.
Underbar dag.
Så sprang vi på vår älskade, saknade vän Sandra med sin sinnessjukt söta son..
Åh - Kärlek.
Resten av kvällen tillbringade vi i köket på Bellman.
Man vill inte missa kräftskivan imårrn asså...
I'm just saying..
Placeringskort skrivna - Check.
Baket bakat & Dekorerat - Check.
Hattar inhandlade - Check.
Pajer bakade - Check.
Kräftor tinade - Check.
Dekorationer och lyktor upphängda - Check.
Fantastisk Mamii nerbäddad under rosa filt - Check <3
.
Fantastisk kyckling/bacon foccachia.
Åh ge mig matig nattmacka nu - Hungriii!
( + Fantastisk vän <3 )
Snygg-Sandra, jag & Jossi bara gapade åt henne och hennes snygga hår.
Geee oss lixom :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: