Dress like U.S

Kategori: Kajsa


Cardigan från Rut m.fler i amerikanska flaggans anda.
Man känner sig nog som en amerikan(are) i den ;P
- Eller vad tror ni!?
Jag har bara lite svårt för att bestämma mig vilken av färgerna jag gillar bäst.
Syster får väl säga sitt också.. since we share almost everything ;-)
.
På Holmlunds, finns i tre färger, kostar 299:-
Det här skulle kunna platsa under kategorin Veckans eller tillochmed Dagens tips från le work.
Fast någon sån kategori har vi ju inte än men om ;-)

Kommentarer

  • Siz säger:

    Dösnygga! Helvete, kan vi inte bara ta båda?!

    2011-09-09 | 19:33:29
  • Rövarmamman säger:

    Fina, röstar på den svarta ;) Hihi trevlig helg sötis

    2011-09-09 | 19:39:34
    Bloggadress: http://roxenmo.se
  • Kajsa säger:

    Jag vill nog helst ha båda jag också ;-) Den är faktist marin men jag lutade nog också åt den Mickis.. Först iaf ;-) Tack detsamma fina!

    2011-09-09 | 21:19:33

Kommentera inlägget här: