Lördag

Kategori: Kajsa

Back to monday again.
Känns inte så tungt alls faktist.. solen skiner och jag känner mig förvånansvärt utvilad trots lite sömtimmar.
Imorn får jag sova hela dagen om jag vill så jag tänker inte gnälla ;P
Har dessutom en fet helg i bagaget och ännu en att se fram emot.
Lördagen då!?
Vi klädde ut oss precis som så många andra gör den här helgen!
Det var Halloween with no limits ;-)
En pirat, en djävul, en nunna, en sjuksyster och rödluvan.
Det var våra alias i lördags!
Och bortsett från att det eventuellt blev någon drink för mycket vilket är väldigt lätt hänt så kan jag bara se tillbaka på kvällen med ett leende.
Waisted or not ;P
Det sippades bubbel, det dracks drinkar och det sveptes shots inkommande på Sannas konfirmations bibel som fick agera bricka...
Vad ska man säga?
Det var på Garys det hände haha!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: