Powerwalk

Kategori: Kristina

Powerwalk i solen med ny playlist.
Jag gick så fort jag bara kunde, bara flög fram.
Rundan runt Gamlis, tog PRICK 1 timme.
Då pinnar man på alltså!
Kikade in på ICA på hemvägen.
Ikväll bjuder jag på en 'Rykande, smarrig höstsoppa..' som jag skrev till Jossi :D
Tomat & Basilika soppa med rustikt bröd till.
Jojo! Jag tackar jag! ;P
Sedan glögg, peppercakes och biscottiskorpor - Nom nooom!
Syster slutar jobba nu 16.00 och jag tror visst att vi bokade in solning då.
Inte hört nåt idag men visst vare så det var sagt?
Hon har dock min cykel för det är punka på hennes så jag lär knata till Fyrishov..
Fick hem min Halloween-Kostym och jag LÄR verkligen sola.
En 'klänning'med tillhörande stringtrosor, hahahaha!!!
För dem LÄR jag ju använda.. Not.
Får ha värsta säkerhetsunderbyxorna på mig om jag överhuvudtaget ska kunna böja mig i den där.. 'Klänningen'..
Jag är inte den som är den men den här... den är kort!
Därför solning.
- Vi hörs sen världeeen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: