Monday

Kategori: Kajsa

Jag har verkligen fått en mjukstart på veckan.
Ledig mån-tisd.
Fast jag ligger inte på sofflocket och slappar bara för det ;P
Imorse var jag på gymmet vid nio-snåret.
- That's something ha..?
Hann med en timme på bandet, styrka och tillsist lite cykling innan relaxen välkomnade mig.
Gjorde lätt av med tillräckligt många kalorier för att komma undan med buffé till middag ;P
Mötte upp Josefinast och syster när damerna slutat jobba för kinamat och några sushibitar.
Och cola såklart!
Jäkligt värt och precis lagom ansträngade så här en måndag.
Matkoma nu!
Skulle möjlgtvis kunna tänka mig några nävar popcorn lite senare men micron står i förrådet så det vette fasen om det blir nått.
Vi hade våran fjärde visning här ikväll och har därför micron i förrådet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: