Lördag

Kategori: Kajsa

Inte bara tredje lediga lördagen utan tredje lördagen i rad som jag gymmar.
Inte illa ;P
Hittar man motivation en lördagmorgon i oktober så kan det bara gå åt ett håll och det är uppåt!
Jag sprang 30min och powerwalkade 30min.
Och efter det pressade jag benen ytterligare lite med flera repitioner på mina topp3 maskiner.
Spaghettiben imorn är nog ingen omöjlghet ;P
Trots grundligaste stretchingen ever.
.
Och nu har jag dushat och peelat, och filat och smörjt in så det heter duga.
Renare än så här blir det inte!
Fötterna är precis som resten av kroppen löjligt mjuka och håret luktar precis som resten av kroppen som en dröm.
Jag är nöjd ;-)
.
.
Något sött hade suttit som pricken över i:et nu men det ser ut som att det blir en kaloribomb till middag ikväll också så det är tur för mig att skåen gapar tomt.
Var så nära att falla dit på något nybakat på hemvägen men jag nödje mig med en drickyoghurt och en nutriletbar.. Tur ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: