Ledig

Kategori: Kajsa

Jag kan inte annat än älska " mina nya helger " som numera innebär ledigt lörd-sönd.
Den här helgen är jag till och med ledig imorn också vilket betyder att jag bara har jobbat tre dagar den här veckan.
Galet bra med övertid!
Kanske skulle skriva mina nya veckor istället ;P
- Crazy..
Ska försöka komma i säng i tid ikväll iaf så jag orkar träna imornbitti med systeryster.
( Hon ska dock infinna sig på jobbet klockan tio så det blir tidiga puckar.. gäsp )
Hann med en timme på bandet imorse innan jobbet och träningsvärken uteblev inte från gårdagens styrkepass om man säger så ;P
Känner mig redan starkare...!
Men nu ska jag inte babbla om lediga helger och träningspass som ger träningsvärk längre.
Jag önksar er helt enkelt en trevlig helg istället och säger bara sleep tight.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: