Bubbla

Kategori: Kristina

- Morrn morrn..
Orkar inte cykla ner och träna idag, det får bli en powerwalk runt högarna och lite styrka här i vardagsrummet :)
Jag känner att jag befinner mig i en liten hemnet-bubbla just nu.
Det enda jag gör är ju att sitta och gå igenom senaste objekt på hemnet.
Varvat med inredningsbloggar, möbelsidor och inspirationsbilder..
Det finns så mycket vackert!
Jag tappar andan gång på gång på gång.
Budgivningen är nu igång på våran dröm vi var och kollade på i helgen, tyvärr tror jag den stiger för mycket :(
Men det var vi ganska förberedda på, nya objekt ska granskas på Söndag.
Nya triumfkortet är öppen spis som nästa helgs favorit har - Ahh!
Cross your fingers!
.

Kommentarer

  • lisa säger:

    ska ni sluta på holmlunds då? mvh Lisa :)

    2011-10-18 | 11:34:47
  • Kristina säger:

    Så småningom så ska vi pröva våra vingar i Stockholm stad :) Först flytt.

    2011-10-18 | 11:37:55

Kommentera inlägget här: