Kitchen

Kategori: Kristina

Hey beaties!!
Igår var vi och ritade upp vårat nya kök.
MAN! I'm in love.
Det blir så sjukt fint..
Med vit keramikho, en stor maffig bänkskiva i valnöt, vita luckor, vitrindörrar, induktionshäll, varmluftsugn...
Bra grejjer!
Det blir helt magiskt.
Nu ligger jag här och pumpar Avicci & LMFAO och längtar efter alla fester som kommer gå till historien i det där köket..
I det där hemmet - Våran första lägenhet i Stockholm - Booom!
3 veckor kvar, aah nyp mig i armen, eller vart du vill!!!
Jag måste dela med mig av min playlist till er nu, så vi kan komma i stämning tillsammans.
.
. LMFAO - Sexy and i know it
. David Guetta & Sia -Titanium
. Avicci - Levels. Sätt på mig ett par killerheels och ställ mig på dansgolvet nu tack! Eller i min nya stad bara..
. Eric Amarill - 50 kmv
. Inna & Florida - Clubrocker
. Jennifer Lopez - Papiiiiii
. Florence - Shake it out
Sneak peek på ett inte helt färdigt kök..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: