the future..

Kategori: Kajsa

Nu har vi varit på banken och skrivit namn och datum på massa papper.
- It's happening'
Syster smet tillbaka till jobbet efteråt medans jag smet in på lite inredningsbutiker och fantiserade mig bort.
Jag fick lägga band på mig ordentligt för att inte gå därifrån med massa ljusstakar, ljus och annat juligt krimskrams ;-)
Imorn kommer jag nog inte vara lika duktig däremot..
Då blir det ikea med syster och därifrån har vi då aldrig gått tomhänta ;P
Lär inte hända imorn heller..
Vi är lediga och har altså hela dagen på oss ;-)
Har en känsla av att vi kommer fastna på köksavdelningen!
.
Och ikväll kommer Josefinast hit och myser med oss!
Den här månaden måste vi verkligen passa på att kvista över så mycket vi bara kan ;-)
För sen kommer det tyvärr inte bli fullt lika spontant.
Vi har redan tjuvstartat lite med advetsfika så ikväll blir det nog en till flaska glögg ikväll ;P
Och saffranssnäckor.
Men först ska jag laga middag åt mina systrar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: