Unstoppable

Kategori: Kajsa

Jag har inte skrivit något om helgen än för min kära syster fick med precis allt när hon berättade om helgen och jag kan bara instämma.
We found home, så kändes det ;P
Och nu tror jag att jag vet var jag ska leta efter min framtida man också och även om jag inte letar så är det där han kommer hitta mig.
Ett för mig o-upptäckt palats.
Mycket vill ha mer känner jag efter att ha dansat mig igenom ett natt på V/Wall.
Och jag längtar redan efter alla dom där välklädda männen och deras flirtiga blickar ;-)
För det var det inga pojkar som stod och vevade där inne så mycket jag kan säga och deras blickar säger ibland mer än tusen ord.
Men trots dom där dudsen så var det ändå mina underbara vänner som gjorde hela kvällen så bra som jag bara kunnat drömma om.
Dom är oslagbara!
Bilder lånade från stureplan.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: