Okänt nr.

Kategori: Kajsa

Med ett klappande hjärta landade jag nu på våran fina, mysiga rosa ryamatta.
Med datorn i knät och lutad mot soffan sitter jag nu där vårat soffbord stått ända tills för några minuter sedan.
Sålde nyss iväg det till en man som jag trodde skulle vara en tjej.
Textat med en 'Isabell' idag som man gladeligen lämnar ut sin adress till.
Så plingar det på dörren, en 20 min. efter avtalad tid..
Jag trippar som alltid fram till dörren och kikar i nyckelhålet innnan jag öppnar och ser att det står en man utanför dörren.
Vart helt stissig och var nästan nära på att inte öppna dörren.
(För jag öppnar inte för okända män).
Sjukt hur många tankar som hinner susa förbi i huvudet på så kort tid.
Det kunde ju vart som i en typisk BECK film där mördaren enekelt lurar sitt offer med sms-kontakt och låtsas vara 'Isabel' intrsserad av ett soff-bord och dyker sedan upp som manlig mördare...
Tycker faktist att det var lite märkligt att han inte ens nämnde något i stil med att 'Jag kom istället för min tjej' eller nåt.
Hade ändå fått det sista messet dryga kvarten innan han dök upp där personen ursäktade att den var sen, MVH Isabell.
Jaja, Im alive - 500 spänn rikare efter ett snabbt besök av okänd man. Hah!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: