November

Kategori: Kajsa

Vi började den här gråa lördagen med en powerwalk runt gamlis, utan fusk ;P
Gick hela vändan på en timme.
Lite magövningar när vi kom hem.
Sedan har vi hållit oss inomhus resten av dagen och städad och gjort diverse affärer ;-)
En lampa & badrumshylla fattigare.
Och nu tänkte vi spendera resten av kvällen hemma hos mami med kusin vitamin.
Det vankas Allhelgonna middag ;-)
Och så mycket mer än så hade jag faktist inte på hjärtat för tillfället.
Så nu svirar vi om, tar med oss en flaska vin och blommor och drar på middag!
Ikväl vill jag ha ost och kex!
Later.
.

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Hejhej! Gud vad fina ni är och sjukt intressan blogg har ni också! :D

    Jag har en fråga till Kajsa. När du var ljusbrunett, vad för hårfärg använde du då? Eller hur övergick du till ljusbrunt och vad du använde för hårfärg för att behålla färgen? Om du minns det? :) Skulle vara tacksam för svar! Kram

    2011-11-05 | 21:19:45
  • Kajsa säger:

    Tusen tack Victoria, det är alltid lika roligt med positiv feedback & roligt att du gillar bloggen ;-)



    Jag har tyvärr inget super svar på hårfrågan, just nu, eftersom jag exprimenterar mest själv..

    Men jag kolla upp vilka färger jag brukar pendla mellan så lovar jag att återkomma sen ;-)

    Ha en grym helg!! Kram

    2011-11-05 | 22:26:33

Kommentera inlägget här: