Mamma!

Kategori: Kajsa

Den här söndagen har spenderats i stockholm - Vår nya stad ;-)
Lika bra att vänja sig med att slå ihjäl någon timme på det där tåget för det kommer bli timmar, till en början iaf.
Men är det priset man får betala så är det värt det ;P
Alla gånger.
Får se hur länge jag kan stå för det..!
Och idag var det tydligen inte bara vi som skulle till den underbara storstaden.
Camilla och Catrine hamnade i samma vagn.
- Is'nt this a small world or what?!
Brudarna skulle jobba och vi skulle in i våran lägenhet och göra lite mätningar!
Lämnade av arbetsmyrorna och mötte upp Lina & Kesa.
Köpte med oss thaimat och drunkade i inredningstidningar ;P
Lina och hennes kärlek är lämpligt nog också i renoveringstider så det är för en gångs skull inte bara vi som vill prata inredning..
.
Lycklig söndag men det var egentligen inte det jag skulle skriva om.
För förra söndagen var ännu lyckligare och fylld med ännu mera kärlek och den spenderades hemma hos våran underbaraste mami.
Hela dagen, hela natten.
Världens mysigaste dag men världens bästa mamma!
Och i hela mitt liv har jag varit lyckligt lottad att få bo endast ett snenkasst ifrån mina skapare.
Mamma & Pappa <3
Ibland blir jag lite rädd när det slår mig att det snart inte kommer vara ett stenkasst bort.
Men det är faktist inte längre än att det troligtvis bara kan vara nyttigt..
Så när jag kommer på det är jag faktist inte så rädd längre ;P
Och snart ska vi promenera hem till dadi för lite söndagsmiddag.
Det gäller att passa på ;-)
Köpte med oss en fin blombukett till mami igår.
Jag älskar att ha snittblommor hemma och jag ska försöka att bli bättre på att ha det hemma!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: