Löning

Kategori: Kajsa

Nu har jag också tagit helg.. tillslut!
Löning är lika med full rulle på Holmis och jag känner mig helt slut..
Fast det är kuuul ;P
Och ikväll eller snart när som helst faktist ska vi hem till Josefinast och inleda helgen med världens godaste fisksoppa & fredagsmys med en underbar vän ;-)
Cyklade ikapp henne på hemvägen och fick en middagsinbjudning!
Just like that!
Och imorn är det äntligen lördag, och inte vilken lördag som helst utan den där lördagen som stavas lättast med tre bokstäver - FAB ;P
Tror att jag har en susning om hur jag ska se ut också.
Klackarna är såklart nyast och linnet likaså.
Och nytt är oftast lika med säkert kort så jag tror på detta!
Dör lite när jag tittar på skorna.
Och när jag tänker på vilken dag det är imorn ;-)
Hoppas ni också får en sån här bra helg och lixom kan stava den med tre bokstäver!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: