Ljuskrona

Kategori: Kristina

- Heeey.
Veckorna bara springer ifrån mig.
Jag är dö-trött på morgnarna, sover så skönt just nu, så vaknar man mär det är helt mörkt ute och då är det mysigt att bara få vända på sig och krypa ihop under täcket och snooza.. Och snooza.
Sen väntar underbara dagar på jobbet.
Idag julmeckade jag i skylten nästan hela dagen, iskallt att hålla till där men ack så mysigt att ändå veta att man faktist julstökar :))
Sen kommer jag hem, lagar mat, idag vart det kalkon / broccoli paj - Nomnom :D
Trött igen och längtar bara frammåt, den här veckan väntar vi på helg. Helg med stort H.
Åh, idag köpte vi världens finaste ljuskrona!
Till nya vardagsrummet, jag längtar så mycket efter att få sätta upp den!
Lycklig.
Nu ska jag återgå till tända ljus, äntligen hemma, lite godis och bara njuta av de timmar kvällen fortfarande har att erbjuda.
Bara andas in hela kvällen. Känslan, lyckan.
- Kraam på er!!
-

Kommentarer

  • Frida säger:

    Den såg hur vacker ut som helst! Åh vad jag är avundsjuk på er, jag vill också inreda å göra nytt! Fasiiken va fint de kommer bli!



    SNART vill jag bli gäst i ert NYA vackra hem!



    SAAAKNAR SÖNDER ER ! <3

    2011-11-23 | 20:15:22

Kommentera inlägget här: