Lekdag

Kategori: Kristina

Idag hämtade jag mina syskonbarn på fritids.
De var i full gång med korvgrillning på skolgården när jag kom hem.
Jätte mysigt.
Sen gick vi hem och fikade, jag hade i vanlig ordning med mig munkar & choklad cookies.
Alltid lika uppskattat.
Sen var det dags att förbereda för Wilmis dans-show.
Hon har nyligen börjat på disco-dans.
Så glitterkjolen åkte på, vi valde låt och riggade upp schen med bra scenljus och ljud.
Jag som var biljettförsäljare fick mustach och hatt och Wilmis the star fick en  show-blomma på kinden.
Helt duktig var hon <3
Nästa lek var Halv 8 hos mig.
Vi bjöd varandra på enklare dishes och poängsatte, precis som i riktiga halv 8.
Lek nummer tre var Fångarna på Fortet.
Helhjärtat, med hinderbanor, probellösningar, tidtagning och nycklar :))
Åh va roligt vi hade.
De är så fina mina små, i nya outfits också.
Kom hem från London i förrgår så nya fotbollsprylar var ju överallt på Viktor, halsduk, mössa, vantar med favoritlaget och Wilmis riktigt glänste på skolgården i sin nya quiltade jacka.
Hon har det lixom i sig.. Det där med shopping.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: