Hemlighet

Kategori: Kristina

Åh jag kände att jag bara måste ägna några ord till min fina Lina.
Hon är den mest drivna, duktiga och sociala människa jag känner.
Hon lyckas med precis allt hon tar sig för.
Avancerar med nya jobb och blir tilldelad mer och mer ansvar och nya tjänster hela tiden.
Inte ens ett halvår sedan hon kom in i Stureplansgruppen som driftledare.
Bara det är ju huge!!
Hennes senaste uppdrag dör jag för.
Sofie Fahrman hade ju sin fest för Elsas hemlighet på V/Wall igår.
Och vem hade inte hela ansvaret för festen med after ski tema om inte våran fina Lina.
Helt grymt.
Jag är ju svag för Sofie Fahrman alltså, inget hysh pysh om det.
Klart en av de snyggaste jag vet.
Lina är så värd all denna success, jag är så stolt över henne.
Nu kan jag kanppt bärga mig tills man får lägga vantarna på nya boken..
Ska känna och klämma lite på Linas ex. imårrn ;)
.
Citat från Fahrmans egna blogg:
JAG TACKAR OCH BOCKAR KÄRA VÄNNER!
Ett extra tack till Lina, Tora och Stureplansgruppen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: