Good life

Kategori: Kristina

Ledig Fredaaag. Ledig även Lördag och Söndaaag.
Lyx!
Tog en promenix ner på stan och tränade.
Var sjuukt otaggad hela morgonen, men det gick till slut vägen med en tung playlist :))
1 timme på bandet + Benstyrka.
Jag är fortfarande småskakis i benen.
Men det är väl det dom blir snygga av ;)
Sen gick jag till jobbet och hängde med mina snygga jobbtjejer.
Fick med mig en bok & en kasse med god mat hem.
Ikväll blire Fredagsmys med syster & finaste Josefin <3
Jag ska bjuda'rom på pasta i värdsklass.
Pasta med getost och soltorkad-tomat-röra, till detta färskt bröd och lite tapas-plock.
Vi ska äta ur våra stora, fina tallrikar :))
Nu ska jag göra situps sen ska jag placera mig i köket och baka maccarones.
Köpte med mig passionsfrukter hem, tänkte smaksätta några med det, borde bli löjligt gott..
Vi får se, jag updaterar er om situationen ;)
- Puuuss!!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: