Faith

Kategori: Kajsa

Nu fick vi visst en anledning att önska oss en ny hårfön av tomten.
Har inte bestämt mig om det är bra eller dåligt än!
Vad är oddsen att dom två vi äger helt plötsligt bestämmer sig för att lägga av samtidigt?
Inom loppet av en vecka har vi altså gått från att ha två stycken fullt fungerande rosa hårfönar till att inte ha en enda.
Det slog mig såklart inte förns nu så nu sitter jag här med blött och lockigt hår :/
Och så vitt jag vet är det ingen stylist på intåg så jag får lösa detta själv.
Tur för mig att vi fortfarande bor så nära mami :P
Får kila över och sno hennes så länge och passa på att tacka för dom hembakta lussebullarna som hon hade varit hit med igår..
Men tills dess fortsätter jag jakten efter den ultimata jullistan på spotify.
Och en sak till ;-)
Jag fick den, min röda sammetsklänning!
Det måste vara ödet eller något.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: