Elsas värld

Kategori: Kajsa

Första avsnittet av Elsas Värld finns på webben nu, vi såg det igår.
Blev inte alls imponerad tyvärr.
Böckerna däremot är det bästa jag har läst och jag kan knappt bärga mig tills jag får lägga vantarna på Elsas Hemlighet.
Sofi Farhman är med i Efter tio nu så den här lediga måndagen mjukstartar jag med att lyssna på av av mina favoritbloggare.
How fab!?
Inspirationen flödar förstås när hon har ett finger med i spelet ;-)
Och på eftermiddagen ska jag hämta Prinsessan och hennes danskompis från skolan.
När syster fick hämta i torsdags blev jag såklart lite sotis så idag är det min tur och jag får vara med på hennes Discodans ;P
Jag längtar nog lika mycket som hon ;-)
Men innan det tänkte jag tvinga ut mig själv på en powerwalk också.
Om bara solen hade kunnat göra mig sällskap..
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: