Semestern som man behöver semester efteråt för att överleva

Kategori: Kajsa

Jag känner nästan att det är min plikt att dela med mig av min magiska vecka nere i Visby.
Årets största och garanterat bästa roséfest :P
Tillsammans med mina vapendragare och alla andra sköna människor gjorde vi veckan till ett långt och
så småningom slitsamt kalas ;-)
Rosé från klockan tolv på morgonen, alldeles för lite sömn, aldelles för mycket mat, ännu mer rosé och
som vanligt internskämt till tusen som gör att man viker sig dubbelvikt av alla
skrattattacker!
Bildantalet är fyrsiffrigt så det blir svårt att välja ut några favoriter men jag ska visa några
som jag känner lite extra för ;-)
Kallis för hela slanten såklart :P What can I say? I'm in love with that place......

Kommentarer


Kommentera inlägget här: