Suite

Kategori: Kajsa

Nu har det som vanligt varit tystare än i graven här men istället för att be om ursäkt kommer det en FET uppdatering här nu istället ;P
Vi har varit kind of busy i helgen, eller ända sen i torsdags faktist!
Lämnade uppis i torsdagskväll och mötte upp en pälsklädd Catrine i Stockholm ;-)
" Jag kände att jag saknade en päls i mitt liv.. "
Det har sagts förr och det sägs nu igen - spontant är roligast.
Vi kunde alla enas om att den här kvällen lätt var en av dom bästa vi haft.. åtminstonde på väldigt länge!
Hur lyckat har det inte varit då?
Jag typ döör lite inombords när jag tänker på det, av lycka altså!
Vi promenerade hem till Catrine och henns flådiga östermalslya med högt i tak och djupa fönster.
Och en balkong med taskigt läge? ;-)
Skämt åsido, det fanns inget som hette dåligt där!
Vi shottade, spelade spel, lyssnade på damens något o-uppdaterade absolute music skiva och peppade inför storstadens uteliv.
På med heels och en taxi till Sture.
Mötte upp Lina och vidare upp till suite.
Mer shotts och sen stod vi dansgolvet resten av natten!
Vi och alla dudes ;P
För det var bara dudes där tror jag och när klockan slog tre och vi intog Hell's golv istället vart dom inte färre direkt!
Vi njööt!
Och hade planer på att fortsätta njutandet hemma i Catrines kök så där på morgonkvisten.
Jag säger bara nattkäk minus en propp som går.
Fail!
Mitt i stekandet av älgfärsbiffar så går proppen och hela lägenheten blir bäcksvart.
Byter propp och tror att läget är under kontroll.
Proppen går igen och där var det kört, sista proppen :/
Vi trotsade oturen och åt halvstekta potatiskrocketter, kokt brocolli och vitlökscreme fraice innan vi somnade sked i Catrines säng ;-)
Kompenserade dock det hela med en lyxig brunch när vi fått några välbehövliga sömntimmar.
Tack som fan för en magisk kväll.
Never settle with less.
.
.
Dom bästa och flesta bilderna finns på Catrines kamera, så det kommer mera ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: