Vi har fredagsshoppat!

Kategori: Kajsa


Min måste-bara-ha-dessa-plagg-till-hösten lista fortsätter att byggas på, precis som jag visste att den
skulle göra.
Den här fredagen stod odd molly för den roligaste leveransen!
Härligt, härligt men farligt, farligt :P
Aldelles för mycket fint.
Beslutsångest till tusen men till slut kunde vi välja ut två favoriter som fick följa med hem.
Shoppingen har precis som mycket annat legat lågt under sommaren så nu är det dags att ta igen detta!
Lovar att visa vilka guldkorn det blev under kvällen ;-)
Nu blir det film och fredagsmys.

Kommentarer

  • Rövarmamman säger:

    Å vad spännande ser super fint ut!! ;) Tack för din kommentar sötis, å vad jag har sparat o sparat för de här håret...har gett upp hoppet gång på gång, men äntligen!! :) nu är jag nöjd o vill inte att de ska bli så långt så jag sätter mig på de, haha! Hoppas ni får en mysig helg!



    puss å kram till de snyggaste tvillingarna i stan :)

    2011-08-12 | 21:07:49
    Bloggadress: http://roxenmo.se

Kommentera inlägget här: