Förälskad på avstånd

Kategori: Kristina

Åh va roligt att se att så många hakat på hit - Det ger ju en liten press att underhålla det här nu.
Så ni stannar kvar :))
Jag kan ju iaf. säga som så att det är många bollar i luften nu.
Nu har jag varit förälskad på avstånd alldeles för länge.
Stockholm stad - Min stora kärlek är mer än bara en crush.
Mycket som ska klaffa och gå i lås innan det blir som jag vill självklart, men bollen har sats i rullning nu iaf.
Det vill jag påstå.
Min vackra Lina ringde nyss med big news.
Måste prata med syster om det ikväll.
Kan inte säga mer om vad det handlar om än - Alldeles för tidigt.
(Och JA, jag veeeet att man inte ska skriva med cliff-hangers i en blogg, man får inte det, men jag kan inte låta bliii)
- Sorriii <3
I'll tell when it's time.
Jag trivs dock alldeles för bra i min lägenhet här för att nöja mig med vad som helst.
Tänker inte flytta förrens jag får den lägenhet jag vill ha.
Vitt, ljust..
Ljusa trägolv.
De där terrasserna rå!! Jag hade betalat för att få enbart de där terrasserna ju!! Galet!!
Och jag bor heller litet, fräsht & centralt än rymligt och långt bort.
Man mår ju bra bara av att KOLLA på de här lägenheterna. Jisses.
Aah - Drömmar.
Jag vet vad mina är.. Var dom finns.
.
Vad jag vill säga är att förhoppningsvis får ni följa med oss till Hvfudstaden under hösten..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: