They be suprised if they knew what fun you could have in a basement.

Kategori: Kajsa

'' Weekends where made for fun. ''
Our life is fun.
Fick träffa våran snygga Frida idag <3 Kändes som evigheter sedan.
Hon var nästan underbarare än jag kom ihåg henne...
Lugn helg iaf, jag måste bli frisk!! Så Inget partey alls.
Inget Disco heller för den delen, som Wilmis ska ha.
Her birthday is coming up och då ska hon givetvis ha disco..
Hon vill ha en ny paljettklänning till the big event såklart.
Syster förklarar för henne att hon verkligen inte hittat någon paljettklänning...
'' Verkar inte finnas gumman..''
'' Men mamma det är klart att det FINNS, det måste finnas. Dom har det på TV så det måste finnas! ''
Asså jag och Siz döör när vi hör hur hon tänker, hur hon jobbar..
Så vill hon hyra en disco-lokal..
Ni kan ju vara i källaren? Dividerar Maria (Våran big-sister & Wilmis Mamii, för nya läsare)
'' I källaren???!! Mamma du fattar ju ingenting, vi kan ju inte ha disco i källaren!! ''
Den tjejen vet vad hon vill hon..
Det får hon cred för av mig också, Party och nya klänningar ska man kriga för!
Kunde nästan tro att hon brås på mostrarna där...
Får sy om våran paljettklänning som bara hänger och skräpar, vore väl nåt.
Nåväl - Våfflor framför en sjukt bra film när vi kom hem i tid från jobbet idag.

Kommentarer

  • Frida säger:

    Ååh jag blev så hiiimla glad när ni bara dök upp där helt plötsligt! Ni gav mig massor med energi för jobbhelgen ska ni veta! <3



    SAKNAR ER!

    2011-08-21 | 22:52:58

Kommentera inlägget här: