Slut på det roliga - Aldrig!

Kategori: Kristina

Nu äre Söndagsmys på Bellmansgatan.
Mina systrar ligger i soffan och myser, jag håller till godo med la fåtölja..
Film-marathon.
Tredje ut ikväll är 'Jakten på lycka' med Stor & Liten Smith i hufvudrollerna.
Helt happi OCH sad på samma gång.
Ge mig kidden lixom!
Börjar bli dax att krypa ner under täcket och försöka collecta så många sovtimmar jag kan innan man ska dra sig upp imårrn för att passa en tid..
Men först lär det väl i vanlig ordning arrangeras Kuddkrig med volangtrosor i dubbelsängen..
Sedan Frida flyttade in och vi är tre donnor som bor under samma tak så skapas ju tydligen illusioner haha!
Har jag hört ;)
På tal om sömn och sleepover - Hos bästa mamii somnade vi  inatt <3
Först ut grillafton med spett, majsissar och bla bla..
Sen kröp vi ner under filtar och körde, hör och häpna SKILDA VÄRLDAR MARATHON!!
Soo much fuun, sjukt kul!
Vi fick skratta oss igenom ett par timmar där i soffan.
Med choklad, chips, ost&kex och frukt på bordet..
Åh älskade Mamii <3
Men nu säger jag god natt, så ses vi imårrn för att kicka igång en regelbunden, spännande bloggvecka!!
- Sleep tight!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: