Perhaps some secrets are best in the shadows

Kategori: Kristina

- Heey mina fina!!
Rop från sjukstugan här.
Varför uppfann Gud sjukdomen?
Tänk vad bra vi mått utan dem..
Men - Nog med önsketänkande, jag är drabbad.
Trodde jag skulle hosta upp hela mitt inre innehåll på jobbet idag.
Tur för mig att jag hade kort dag!
Ligger nerbäddad, surplar treo, suger på halstabletter och letar saker att spendera pengar på...
Ett tidsfördriv som aldrig tar slut.
Fick plötsligt för mig att jag skulle vilja ha en Gynning på väggen..
Alltså på en av mina kommande nya väggar.
I min nya stad va.
Har alltid tyckt att de är vackra, Gynnings tavlor, men inte mer med det.
För det andra trodde jag kanske att det var dyrare än vad de nu visade sig vara.
Här är mina favoriter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: