Jacket-Junkie

Kategori: Kristina

Mitt kära jobb leverarar Awesome vinter-jacket som vanligt.
Jag har redan valt ut nr. 1.
Har inte riktigt bestämt mig för färg bara.
- Blå eller svart?
Jag lutar åt blå, den var så fin mot ljust hår men svart är ju alltid svart..
- Vad tycker ni?
Från ONLY och kostar 360 spänn!!! Nästan gratis för en jacka ju!
Jag ska tipsa er vidare om flera skyssta jacker from le work, promise.
Bla. en Filippa K kopia från Second Female, skit snygg!
(Cliiif hanger höhö)
Men låångt ifrån allt har ju kommit än! Så is i magen.
Jag & Syrran är ju jack-knarkare...

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Hellre än för mycket än en för lite... ett motto att alltid hålla fast vid :P

    2011-08-10 | 22:03:10
  • Anonym säger:

    Men ni då!! Haha! Brudar Ni måste juh skriva märke och pris!! :D

    2011-08-10 | 22:16:17
  • Kristina säger:

    Taken care of!! Sorrii!!!

    2011-08-10 | 22:45:35

Kommentera inlägget här: