Dags att kasta in handduken..

Kategori: Kajsa

Nu har det varit lite tyst från min sida nästan hela helgen här och vi kan väl säga att det är en
dålig ovana som jag har :/
Jag ska dock försöka bättra mig när det gäller den biten, promise!
Tänkte iaf visa att jag lever innan helgen officielt är slut.
.
Har hunnit med massor idag känns det som - mysfrukost med min systers barn som hade sleepover
här igår (bilder och roliga citat kommer imorn) jobbat, powerwalkat, fikat hos Joss, lagat
söndagsmiddag och haft söndagsmys/frosseri och klockan står fortfarande inte
på tolv än ;-)
Och som grädde på moset är jag ledig imorn :P
- Thanks boss'
.
Och nu är det snart dags för fröknarna att få sin skönhetssömn men först kanke vi hinner med en liten
nätbeställning ;-)
Så vi kan sova riktigt gott... snackas mer imorn babes, nighty!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: