Can we please go back?

Kategori: Kajsa

Det är måndagmorgon och idag är det back to reality som gäller, för mig men tack och lov för
många andra också.
Kan alltid trösta mig med det :P
Att det inte bara är jag som börjar jobba idag!
Men innan vi helt lägger dom fantastiska veckorna bakom oss tänkte jag slänga in lite sommar-feelings.
Förra måndagen blåste det betydligt mindre ute och solen sken betydligt starkare
än vad den gör idag.
Gud det känns som det är jätte länge sen men det är faktist bara en vecka sen!
Klänning & skärp är lånat av Frida (Bäst att passa på när hon bor här)
Sjukt störigt att jag inte lyckas dela upp inläggen i stycken.. varför blir det så?
Det är inte meningen att ni ska behöva läsa allt i ett och samma stycke, ska jobba på detta ;-)
Och en sak till..
Om det är någon som har missat det, så står det vem av systrarna som skriver efter varje inlägg!

Kisses n' hugs


Kommentarer

  • Rövarmamman säger:

    Hihi yes super super Kajsa:) kramis

    2011-08-08 | 18:46:54
    Bloggadress: http://Roxenmo.se

Kommentera inlägget här: