Drömmer

Kategori: Kajsa

Ibland kan man hitta så jäkla bra inspirationskällor bara av att skrolla igenom blogg.se's startsida.
Och just nu dras man ju onekligen åt allt som heter inredning ;P
Vi försker hålla oss till en neutral bas i vardagsrummet och sen är tanken att slänga in lite sköna färgklickar i form av kuddar och textil, tavlor och annan inredning.
Lånade några bilder från sofiasinredning för det var så mitt i prick.
Färgklick - Yes please lixom!
Högst upp på önskelistan står fortfarande ett konstverk från fröken Gynning her self och än är jag inte beredd att släppa den drömmen!
.
Skulle lätt kunna fastna framför massa inredningsbloggar nu men det finns fortfarande massa saker jag borde göra så jag ska försöka hålla mig till mitt ursprungliga dags schema och inte göra syster besviken ;-)
Hoppas ni har en trevlig helg att se fram emot finisar!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: