What a day

Kategori: Kajsa

Så var det äntligen Fredag...! Fast nu är det iochförsig redan lördag om man ska vara korrekt men vem sa att man ska vara det..? ;-)
Vilken fredag sen då!
Duktiga komerser på jobbet, timmarna flög förbi, ärenden på lunchen som fortsatte efteråt, hem och lämna kassar och tillbaks till affären för att återigen förvandlas till en packåsna 2.0
( I huvudet förvränger jag alltid verkligen något och inbillar mig visst att jag har bil varje gång jag är på affären vilket resulterar i dubbelt så långa armar när man kommer hem )
Liten parantes bara...!
Väl hemma fick jag snabbt sällskap av vår älskade mor och syster.
Vi käkade pizza, kollade på Lets dance, bakade, bakade och bakade lite till :P
Nu ligger mami nerbäddad på madrass och snarkar gott och nu är det min tur att stänga mina blåa.
Sleep tight my friends.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: