Sometimes you just have to admit it..

Kategori: Kajsa

Ibland måste man man erkänna vissa saker..
Som att mitt liv inte vore något liv utan mina underbaraste vänner som är helt brutalt fantastiska.
Igårkväll fick jag ha dom allihopa under ett och samma tak och servera dom mat för att i gengäld bli serverad skratt och en massa kärlek.
Tack Lina, Frida, Catrine och syster såklart för att ni sätter guldkant på min tillvaro.
Ni är helt makalöst älskade mina hjärtegull ;-)
När man får spendera kvällarna med dom är det vardagslyx när den är som allra allra bäst helt enkelt.
Och om någon undrar vad som stod på menyn så var det hemmagjorda hamburgare med vanilj och passionsmilkshake till varmrätt och en chokladmuffin extra allt med glass, chokladsås och chokladkross till efterrätt.
Mina vänner verkade lika nöjd som jag själv ;-)
 
Vilken briljant idé det här med tisdagsmiddag föresten?!
Varje vecka turas vi numera om att bjussa på middag och den här veckan fick vi inte nog av varandra så det blev både tisdagsmiddag och torsdagsmiddag!
Catrine bjöd på Krabba i tisdags.
Vilken jävla vinnare vah..!
 
Och idag skiner solen över stockholmsstad och inte nog med det så är det redan Fredag så jag ska ta mina nylackade naglar och försöka lapa så mycket sol som möjligt på väg till jobbet.
Aaaaaah livet altså ;-)
Trevlig helg får man väl passa på att önska er också då..!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: