Välkommen till världen

Kategori: Kristina

Nu äntligen är våran fina lilla tjej här!
Kunde inte avslutat nationaldagen på bättre tänkbart sätt än att få beskedet att lilla Stella hade kommit till världen <3 Blev tårögd då, där och då när vi precis lämnat Josefinas, blev tårögd imorse när de mmsa bild på den magiskt söta lilla och blir återigen fuktig bakom ögonlocken när jag i skrivande stund inser att jag blivit gudmor!
Längtar efter henne, efter både Lina och henne! Att få krama, hålla, lukta på, se på!! Jag längtar efter att få lära känner henne, min lilla guddotter. Att få bli en del av hennes liv. Att bli hennes bästa vuxenkompis.. Det ska jag sträva efter! Kommer alltid finnas där för denna lilla tjej! Åh älskar er båda enormt!!
All lycka och grattis till mina bästa Lina, Andreas och Stella <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: