Stormy

Kategori: Kristina

Precis nu öppnade sign himmlen och regnet smattrar mot taket i takt med åskan som bullrar utanför.
Så mysigt.. Ska man ligga hemma sjuk så får det gärna vara regnigt åskväder ute.
Som sagt varit sjukis hela helgen så i Fredags fick jag snällt svälja danssuget i mig och stanna hemma i soffan.
Vad är väl en kväll på Wall, under bar himmel bland Stockholms vackraste män med en drink i handen?
Vad är väl berusad dans till underbar house under Stockholms bara himmel när man kan ligga hemma i soffan och äta spaghetti med köttfärsås, se på film och äta ost&kex..?

Den frågan ställde jag mig nog... 100 gånger(?) i Fredags.
 
 
Men min nya last saved me.
Blåmögel på kex med hallon o. granatmarmelad kan vara det godaset jag vet just nu.
Helst med ett glas bubbel till... Men det fick vänta till igårkväll - Lördag.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: