Nationaldag

Kategori: Kristina

Känns som långledigt trots att jag egentligen inte fick ledigt förrens i Fredagskväll, men Torsdagen var ju halvdag..
Jag har återigen dragit på mig en seg förkylning.
Låter som en hes whiskeydrickande kedjerökare och hostar som jag skulle hosta upp allt jag har.
Sommarsjuk? Nej tack. PUNKT
 
Som vanligt när jag sitter här så har det hänt massor och jag har massor att prata om..
Jag börjar med vår sköna nationaldag.
Som sagt så jobbade vi ju halvdag nästan hela bunten.
Sen promenerade vi ut till Djurgården, halva stan var avspärrad pga. kortegen coh vi missade båten så promenix, it was.
Solen sken över Gröna Lund och hela djurgården.
Halva nöjet med Grönan är ju allt man måste hinna äta, mysa vid vattnet, se på folk och såklart åka berg och dalbanan.
Nej, vi åkte inte Ecliise, jag skrattade när jag såg kön på två timmar.
 
Efter grönan så gick vi ner till Josefinas och slog oss ner i kvällssolen med rosé i glasen.
Jag har sagt det förr men det kan sägas igen - Jag älskar Josefinas.
Där satt vi länge, såg solen gå ner, rosén fick bytas ut mot kallt bubbel, folk kom och kom gick.
Vi skrattade, flörtade och älskade livet.. Allt helt i sin ordning :)
 
 


 
 
 Skål livet..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: