Living the dream

Kategori: Kajsa

Mina bästaste går i flyttatankar och skickar länkar titt som tätt till drömhemmen på hemnet och det där men inredning och drömmar smittar ganska lätt av sig då..
Inte för att vi ska flytta ifrån vårt älskade Enskede riktigt än men den dagen kommer och det kan inte hjälpas att man längtar lite efter den dagen redan.
Och börjar lagra inspirationsbilder i huvudet ;-)
Det här hemmet kommer jag alltid minnas som det första hemmet i huvudstan.
Här började allt!!
Och allt gick så himla fort och vi hade sånn himla tur.. med allt!!
Flytta hit är det bästa jag har gjort i hela mitt liv och det här året har varit ett magiskt år.. och jag tvivlar inte en sekund på att det här kommer bli sämre det.
Tvärtom!!
Det kommer bli vårt år.. mitt och mina tjejers ;-)
Och det största av allt är att det här kommer vara det året som Lina blir mamma.
Krypet som dom kallade det i början har faktist visat sig vara en liten underbar tjej som redan är älskad av fler än mamma och pappa hihi...
ÅH!!
Jag älskar när den här känslan slår en och man blir påmind om fantastiskt man faktist har det.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: