Friday Funday

Kategori: Kajsa

En bättre fredag men även en extremt kall sådan.
Egentligen får jag inte klaga heller för senast imorse konstaterade systrarna att det var rätt mysigt ändå.
Hur tänkte vi där egentligen känns som en relevant fråga nu..
Har suttit i dushen i nästan en timme och förvandlat badrummet till en ångbastu men så fort jag satte mig i soffan blev jag frusen igen.
Jag sitter med raggsockor på fötterna och värmer resten av kroppen under ett täcke men händerna kan inte låta bli att knappa på tangenterna så dom förblir kalla.
Still a very happy friday though.
Började dagen men en kollektionsgenomgång och frukost med bästa kollegorna följt av ett konditionspass på gymmet.
I killed it today.
Dels för att det där med träning nu har kommit till den nivån att det är roligt och den här träningsvärken har blivit en del av vardagen men även för att jag ska kunna njuta av några drinkar och annat som hör helgen till ;-)
Thats why.
Lunch date på det sen med bästisarna och ikväll bjuder Kusinvitamin på middag.
Nu ska jag värma mig lite under täcket innan det är dags att klä på sig ännu mera!
Wish you all the very best friday.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: