Throw back thursday

Kategori: Kajsa

Bokstavligt talat...!
Jag har landat hemma i soffan med solen i ögonen.
Hade jag inte vetat bättre hade jag nästan varit på vippen att yttra en lätt irritation över det men efter extremt trött och långt vinter så vet jag bättre ;-)
Sitter hellre med solbriller inomhus än att äns tänka onda tankar om solen haha..!
Throw back thursday döpte jag inlägget till för det är just vad det är.
Inte bara på instagram ;P
I brist på annat så började jag bläddra tillbaka i bloggen för att se vad vi gjorde för ett år sen och det ena ledde till andra och jag hamnde tillsut på Juli.
Årets kanske bästa månad.
Den måndaden då vi har gjort det till en fet tradition att lämna fastlandet för en vecka och ta färjan över till Visby.
Jag snackar om DEN måndaden såklart..!
Hade jag inte vetat att vi skulle dit i år igen hade jag fan smällt av av depprition ;P
Seriously.
Men nu vet jag tack och lov bättre!
Och innan dess har vi hur mycket feta kvällar som helst att bocka av i vår vackra och inte alls så dumma huvudstad..
Om vi bara kunde få komma igång någon gång..!
Kan vi få kick starta den här jävla fantastiska sommaren pronto nu och bara riva av den ena kvällen fetare än den andra?!
Någon som känner samma?
Catrine fick nycklarna till sitt Östermalms crib igår, det utlovas två siffrigt på värmeskalan nästa vecka, jag har släpat hem kuddar till balkongen och vi är faktist redan i mitten av april nu..
Hörde jag grillpremiär kaske?! ;-)
Lets do this one even better than the last one.
PUNKT.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: