Fika paus?!

Kategori: Kajsa

Landade hemma i huvudstan ikväll igen efter ett precis lagomt långt weekendbreak i hemstaden.. inte bokstavligt talat givetvis eftetsom man i regel inte flyger från uppsala till stockholm men ni fattar vah ;-)) Och det har fikats till en förbannelse men inte mig emot..! Igår åt vi så vi rullade fram hemma hos älskade mami innan vi somnade ovaggat för en nattlig date med mr Johnny himself! Tror dock han dumpade mig någon gång frammåt småtimmarna för så vitt jag minns väcktes jag av någon mardröm.. Fick däremot fika på sängen så det glömdes snabbt ;P Åkte ut till ikea för lite shopping, mer fika och framförallt en efterlängtad date med Matilda och lilla glada söta Holly! Och innan vi hoppade på tåget hanns det med en speeddate på Güntherska med en saknad Josefin. När Lina föreslog fika ikväll så var vi tvugna att avböja och kontra med ost och kex mys istället ;P  Funkade minst lika bra tror jag?!  Tack för erat fina sällskapet bästa ni <3 And thats pretty much it.. Fortfarande datorlösa dock så nu börjar mina skrivarfingrar lite smått krampa och jag måste nog avrunda det här! Hoppas ni har haft en åtminstonde nästan lika magnifik helg som systrarna har för då har den varit bra ;-)) Sleep tight!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: