Stronger then before

Kategori: Kajsa

Monday Funday..! 
Kickade igång den här måndagen på riktigt när det plingade till i telefonen och Frida leker ett skepp kommer lastat och langar över måndagsinspo när den är som bäst.
Tack för det bästa bästis!
Och sen sprang dagen på i hyffsat tempo trots misärväder utomhus..
Couldn't care less type of feeling today..!
I tankarna var jag lixom på semester med mina soulmates och solen smekte våra vevande armar som allra bäst ;P
Maxar känslan med en kort men fet playlist också och bilder som jag har längtat efter att skrolla mig igenom.
Och dom där bilderna är lite som ett gift för när man har sett en så måste man se en till och en till och till...
Kanske delar med mig av några lite senare men nu ska jag inta köket och brassa lite mat!
xoxo strong girl.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: