Sista veckan i oktober

Kategori: Kajsa

Är det inte helt galet att det är exakt 2 måndader kvar till Julafton idag och bara en vecka kvar av oktober..!
Crazy times!
Jag längtar faktist efter att få släpa upp julkartongerna från förrådet och sätta tomtar i och ljus i varendra vrå.
Förra Julen var det ju Renovering 2.0 här så det där med pyntandet kändes inte så roligt då..
Planerar att ta igen det Big time nu som den sanna jultorsk man är ;-)
Men det var bara en liten parantes som slog mig och inget jag tänkte fördjupa mig i.
 
Sitter och myser framför Efter tio, har betalat räkningar och ätit frukost.
Har eftermidaggspasset på jobbet så jag kan sitta här några timmar till innan jag måste fejsa hösten!
Fan det känns nästan som Fredag idag tycker jag.. Är på riktigt Feel-good-mood ;-)
Och det är Lill-lördag.
Därav mina fredagsvibbar kanske!! 
 

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Hej! När ni jobbade på Holmlunds i Uppsala , kunde man köpa låga hunter stövlar då?

    2012-10-28 | 09:43:19
  • Kajsa säger:

    Jajamänsan.. några låga modeller fanns det då!!

    2012-10-29 | 11:44:20

Kommentera inlägget här: