Livet med vackra vänner

Kategori:

Efterlyser ett treobud till Nynäsvägen! Helst för en timme sen :/ Ligger i soffan och mår lite sämre än vad jag tycker att jag förtjänar.. Det blev klackarna i taket igår men fröknarna stod ändå stadigt på dansgolvet så jag hade hoppats på att slippa vinskallen idag ;P Man kan inte få allt tydligen.. Solen skiner iaf idag också och jag har trot eller ej varit ute på en liten promenix innan jag bäddade ner mig i soffan med täcke och repriser ;-) Inte nog med att det saknas painkillers i alla former så har jag duktiga crawings efter något ätbart och bägarn rann väl över när Catrine nobbar mig efter en halvtimmes uppdatering för att frossa i sig thai..! Mat och treobud efterlyses nu ;-) Jag kontrade med att lugna min kurrande mage med en korv.. Kall dessutom för jag orkade verkligen inte äns lägga den i en kastrull med lite vatten ;P Summan av kardemumman blir ändå bra..! Jag gillar fortfarande söndagar och jag kan absolut inte låta bli att skratta när jag tänker på highlightsen från nattens äventyr..! Over and out..
äventyr! Over and out..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: