Min tisdag..

Kategori: Kajsa

Började på sämsta tänkbara sätt men har bara blivit bättre och bättre..
Hittade inte mina nycklar imorse och det är väl det värsta tänkabra senariot när man ska öppna en timme senare!
Det löste sig dock så ingen skada skedd ;-)
Nycklar återfunna och att min chef är underbar är ett sant faktum.
 
Och dagen kunde efter den morgonen bara bli bättre..
Lyxade till det med hårtvätt och en löjligt lång dush när jag kom hem ;-)
Fick hemlagad husmanskost utan att behöva göra mer än att använda micron.
Syster briljerade nämligen med en Laxpudding igår.
Stört gott..
Och kvällen blev precis ännu bättre när jag ser att femman drar igång sitt Twilight maraton ikväll..!
Lyckan som uppstår när man har ställt in sig på att se Småstadsdrottningar..
Och då är jag ändå inte den om är den!
Kan man uppskatta Ensam mamma och Färjan så kan även dom där donnorna ha sin lilla charm en tisdagskväll ;P
Syrran är ute och äter med sina fantastiska woorkpartners så det innebär att jag har hela huset för mig själv ikväll också..
Nej, vi bor fortfarnde i lägenhet och tur är väl det för när det kommer till kritan är jag fasen mörkrädd ;-)
Men ni fattar!
Så nu ska jag duka upp en liten buffé med peppisar, blåmögelost, lussebullar och julmust och tända lite mer ljus innan filmen börjar ;-)
Helvette vilken vänding den här tisdagen tog.. Gotta love my life days like this!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: