Look what the cat dragged in..

Kategori: Kajsa

Fick visst ett till sug efter bikten idag ;-)
När livet känns så här fantatstiskt som det gör just nu så får man visst ett visst sug efter att dela med sig lite,
Delad glädje är dubbelglädje, right?!
Är på väg hem nu och är ledig tills på torsdag och inte nog med det så är syster också det..
Life is treating me good theese days.
Hade jag haft en visselpipa hade jag visslat nu ;P
På den nivån är det..!
Det blir varma mackor med massa gott på och någon bra film ikväll.
Önskar att jag tillhörde den lyckliga skaran som fick bänka sig i biosallongerna ikväll för en förhandsvisning av den sista Twilight filmen.
Men apropå film så inledde vi faktist helgen med en fredagsbio.
Håll i er nu ;P
Vi såg Bitchkram och fick oss en hel dos med härliga skratt.
Svenskt såklart..
Jag törs nog inte rekomendera den faktist men orkar man inte vänta en timme på nästa rulle så varför inte!!
Älskar att vi äntligen har hittat någon mer som kan uppskatta mellanmjölksfilmer ;-)
 
Nu ser jag däremot att mitt batteri inte är det bästa så om det inte ska bli tyst i lurarna innan jag är hemma vilket vore en smärre katastrof så är det bäst jag slutar för den här gången här..!
Puss på er på obestämd tid!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: