Maj 26

Kategori: Kristina

Nu bara måste jag prata om helgen som passerat och som lagt sig som ett varmt, glittrigt lyckosrus inuti mig.
Den var så bra från början till slut.
Vi vaknade i ottan på lördagsmorgonen..
Jag måste visa er vad syster fick i present från mig.
Ett vackert, randigt paket från by malen birger.
Vackra sandaletter med silverklack.
Smack!
Hon blev såå glad, Grattis Grattis!
Vi sprang ut på tidig powerwalk, solade på hemvägen, hade födelsedagsfrukost på balkongen och gick till Globen city för lite shopping.
Lina anslöt och vi åkte och handlade sushi och skumpa.
Presentudelning, sushilunch och bakning i köket.
Solen fyllde hela lägenheten med värme och vi kunde inte varit lyckligare.
Vi avlöste varandra i dushen, drack breezers, förlängde ögonfransarna, dansade och åt nygräddade cookies.
Finaste Frida plingade på dörren och sjöng Ja må dom leva - Sen fortsatte vi..
Vi korkade upp, lockade håret, drack bellinis, målade naglarna med nygivna chanel-nagellack och skålade igen.
Ringde taxi och åkte ut till Josefina på Djurgården där vi mötte upp en saknad Sanna <3
Solen låg som ett hav över denna fantastiska oas.
Skålade med hallon-bellinis, åt hummer, sippade rosé och älskade livet ytterligare.
Kvällen tog oss senare till Utecompagniet där det skulle drickas ännu mera rosé.
Varför ta in en vanlig flaska när det faktist finns 3-liters flaskor?
Det var ju ändå dubbel B-day!
Kvällen skulle inte ta slut i första taget, natten hade flera ess i rockärmen än vi någonsin kunnat föreställa oss.
Vad vi inte heller visste var att vi snart skulle vakna upp till en lika vacker, värdefull Söndag..
Tack till mina fina vänner som gjorde det till vad det blev <3
Ni vet vad ni betyder <3
Jag behöver er.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: